Tuesday, November 23, 2010

Aku & Kau

salam semua,

utk kesekian kalinya aku mcuba blog lg....iskh susah tol...xtahu nk tulis ape...alkisahnya dh create blog b4 this tp dh xleh nk login...xtahu la email ape yg aku guna dulu...huhu

ari ni masih kat umah...cuti ma~~~boring ar...sakit ati pun ada....ummm,,,,xyah la citer yg sakit ati citer yg hepi2 jer. Hepi sgt , smlm dpt cucu sedara. kiranya cicit sulung dlm famili aku. Puan Aina Hasmin selamat melahirkan Muhammad Azim yg seberat 2.8kg pd 3.16 am 22.11.2010.

Ni gambar masa raya Aidilfitri...Muhammad Azim 7bln dlm perut umi...
Muhammad Azim ni special skit coz anak pd my beloved niece. so nk suruh dia panggil aku mama. Dh minta izin ngan Umi dia Pn Aina. Approved tp xrasmi lg coz blum jumpe Muhammad Azim....Xsabar nk balikn tgk baby Azim...tunggu Mama yer,,,Muahhhhh~~~

No comments:

Post a Comment